loading...
roodarroo
amirali بازدید : 95 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

ترک گفتم بروز آدینه               

راحت خانه در هوایی سرد

تا دهم رای انتخاباتی                

چه تفاوت کند به زن یا مرد

هر طرف بود محشری بر پا         

ماجرایی که شرح نتوان کرد

همه جا های و هوی تبلیغات      

 همه اندر رقابتند و نبرد

این طرف یک قبیله ی ریشو           

آن طرف یک عشیره ی بی درد

در تحیر از این همه غوغا         

 گشته بر پا از آن هیاهو گرد

ناگهان دختری نکو منظر             

 زان میانه بسوی من رو کرد

قد بلند و سپید روی و ظریف     

طاق ابروش دام می گسترد

گفت : آقا خبرنگارم من              

تو که را انتخاب خواهی کرد؟

من بیچاره ی ندید بدید                  

باخنم قیافه چو بازی نرد

زان همه خوشگلی و طنازی           

نفسم حبس گشت و رویم زرد

آتشی در درون من افتاد                 

عشق چو قله  من چو کوه نورد

گفتم ار انتخابات آزاد است            

من تو را انتخاب خواهم  کرد

هالو

گرد اورنده:امیر علی قلندری

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلامن امیر علی هستم مید وارم بتوانم موضوعاتی جالب برای شما اماده کنم فعلا...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 111
  • بازدید کلی : 3,115